خط‌مشی کیفیت

شرکت آب و فاضلاب کردستان به موجب قانون تشکیل شرکت‌های آب و فاضلاب شهری مصوب مجلس شورای اسلامی تاسیس گردیده است. این شرکت در نظر دارد با بهره‌برداری بهینه از تاسیسات استحصال و شبکه‌های توزیع آب در محدوده شهری به مشترکین خدمات ذیل را ارائه دهد:

  • توزیع آب شرب با کیفیت مطلوب
  • خدمات پس از فروش

شرکت، شاخص اصلی موفقیت خود را رضایت متقاضیان و مشترکین محترم و انجام به موقع تعهدات می‌داند. بر این اساس، استاندارد جهانی ISO 9001 2000 را به عنوان الگوی سیستم مدیریت کیفیت با هدف بهبود مستمر ارائه خدمات انتخاب نموده و در این راستا با رعایت نیازمندی‌های مشتریان و الزامات قانونی و دولتی و استانداردهای فنی صنعت آب و فاضلاب اصول زیر را موردنظر قرار می‌دهد:

  • بهبود مستمر سیستم مدیریت کیفیت از طریق تدوین و ابلاغ اهداف سالانه کیفیت
  • ارتقاء کیفیت منابع انسانی به عنوان اصلی‌ترین منابع شرکت
  • بهره‌گیری از نظرات مشترکین و کارکنان با استفاده از روش‌های مختلف نظرسنجی
  • بازنگری سیستم مدیریت حداقل هر شش ماه یک بار بمنظور حصول اطمینان از کارایی و اثربخشی سیستم
  • استفاده از فناوری‌های جدید در جهت بهبود مداوم فرآیندها
  • صرفه‌جویی منطقی در هزینه‌ها و استفاده بهینه از منابع موجود

 
بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین 55
امروز 574
دیروز 2090
ماه جاری 29747
سال جاری 235625
از ابتدا 1458008
صفحه جاری 8844

تمامی حقوق برای شرکت آب و فاضلاب کردستان محفوظ است.
هرگونه استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 1 مهر 1397 ساعت 14:16
آدرس: سنندج، بلوار شبلی، جنب اداره کل بهزیستی استان
تلفن‌های تماس:
(33286614-33285777-33285811)087
فکس :08733563746
پست الکترونیکی: info [at] abfa-kurdistan [dot] ir
شماره پیامکی شرکت : 300048711122
Powered by Jiro CMS
مراجعه کننده گرامی، وب‌سایت شرکت 24 ساعته در دسترس می‌باشد. در صورت بروز مشکل و خارج از دسترس بودن، 48 ساعت پیش از آن اطلاع رسانی خواهد شد.