نمایی از تصفیه خانه فاضلاب سنندج

نمایی از تصفیه خانه فاضلاب سنندج

نمایی از تصفیه خانه آب شماره 2 سنندج

نمایی از تصفیه خانه آب شماره 2 سنندج


گام اول (انتخاب انشعاب)
 
در این گام ابتدا با انتخاب شهر محل سکونت و وارد کردن شماره اشتراک خود سپس زدن دکمه Enter بر روی کیبورد، اگر شماره‌ی درستی را وارد کرده باشید، مشخصات انشعاب نمایش داده خواهد شد. با بررسی مشخصات و اطمینان از صحت آنها بر روی دکمه ذخیره و رفتن به گام بعد کلیک کنید.
  • شماره اشتراک بر روی قبوض آب و پلاک آب منازل موجود است.


گام دوم (تعیین جزییات)
 
در گام دوم با توجه به خدمتی که که انتخاب کرده اید، جزییات و اطلاعاتی از شما درخواست می‌شود، فیلدها را با تمام دقت پر کنید و پس از بررسی جزییات وارد شده و اطمینان از درستی آن‌ها روی دکمه ذخیره و رفتن به گام بعدی کلیک کنید.


گام سوم (الصاق مستندات)
 
در گام سوم باید اسنادی را با رعایت نکات مربوطه به درخواست الصاق کنید.

اسناد شامل موارد زیر است:
  • تصویر اسکن شده کارت ملی
  • تصویر اسکن شده شناسنامه
  • سند دلخواه
    • باید معتبر و رسمی باشد.
    • عنوان دقیق آن موقع الصاق مستندات ذکر شود.
تصویر انتخاب شده باید دارای مشخصات زیر باشد:
  • فرمت آن فقط از نوع jpg   باشد.
  • حجم آن حداکثر 300 کیلوبایت باشد.
  • با کیفیت، خوانا و دارای وضوح کافی باشد.

پس از انتخاب سند، روی دکمه انتخاب سند کلیک کنید.


گام چهارم (ارائه درخواست)
 
در این مرحله تمامی مشخصات، جزییات، اسناد و مواردی که در مراحل قبلی تعیین شده‌اند، نمایش‌داده می‌شود.
با بررسی این موارد به صورت کامل و کسب اطمینان از درستی آنها، روی دکمه ارائه درخواست در پایین صفحه کلیک کنید تا درخواست شما در سامانه ثبت شود.

 بازدیدکنندگان
کاربران آنلاین 8
امروز 345
دیروز 843
ماه جاری 24446
سال جاری 107743
از ابتدا 1330162
صفحه جاری 1208

تمامی حقوق برای شرکت آب و فاضلاب کردستان محفوظ است.
هرگونه استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

تاریخ آخرین به‌روزرسانی: 1 آبان 1395 ساعت 10:34
آدرس: سنندج، بلوار شبلی، جنب اداره کل بهزیستی استان
تلفن‌های تماس:
(33286614-33285777-33285811)087
فکس :08733563746
پست الکترونیکی: info [at] abfa-kurdistan [dot] ir
شماره پیامکی شرکت : 300048711122
Powered by Jiro CMS
مراجعه کننده گرامی، وب‌سایت شرکت 24 ساعته در دسترس می‌باشد. در صورت بروز مشکل و خارج از دسترس بودن، 48 ساعت پیش از آن اطلاع رسانی خواهد شد.